بررسی و تحلیل بازی Need for Speed: Hot Pursuit
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 8347
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



سرگرمي.دانلود.تفريح
بهترینهای دنیا

 اگر Hot Pursuit 2 را بازی کرده باشید، حتماً مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی آن در جاده‌های بسیار زیبا را به یاد می‌آورید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شد که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. ولی اینبار بازی دو مد کاملاً جدا دارد، یکی به عنوان پلیس و دیگری مسابقه دهنده. در این بازی سعی شده که مسابقه دهنده احساس یک خرگوش را داشته باشد، درحالی که پلیس‌ها احساس یک سگ که به دنبال خرگوش هستند را دارند. یعنی پلیس‌ها قوی‌ترند و آسیب خاصی نمی‌بینند درحالی که مسابقه دهنده‌ها سریعتر هستند ولی از طرف پلیس‌ها انواع بلا بر سر آنها نازل می‌شود و به نظر در قسمت چندنفره مسابقه دهنده‌ها کار سخت‌تری دارند.

 

هم پلیس‌ها و هم مسابقه دهنده‌ها 4 قابلیت دارند. پلیس‌ها می‌توانند، دستور بسته شدن جاده یا استفاده از EMP برای ایجاد اختلال در رادار و صفحه‌ی بازیکن تحت تعقیب و یا پشتیبانی هوایی و همچنین گذاشتن Spike Strips (تیغ) در مسیر شخص تحت تعقیب به منظور پنچر شدن ماشینش را بدهند. همچنین شخص تحت تعقیب می‌تواند از نیترو و همچینین یک نیترو‌ی پرقدرت تر به نام OverDrive استفاده کند. درضمن می‌تواند با فرستادن نویز در رادار و بیسیم پلیس اختلال ایجاد کند. نکته‌ای که در مورد این قابلیت‌هاست، این است که پس از استفاده از هر کدام تا یک زمان معین نمی‌توان دیگر از همان قابلیت استفاده کرد.
گیم‌پلی بازی دوباره به عناوین معروف NFS همچون Most Wanted و همچنین بازی Burnout نزدیک شده است و مهم‌ترین قسمت گیم‌پلی تعقیب و گریز است. یکی از راه‌های راحت برای فرار از دست پلیسان دور زدن کامل و سپس استفاده از قابلیت ایجاد نویز است و وقتی فرد فراری 10 تا 15 ثانیه بتواند خارج از دید پلیسان باشد، آن راند را می‌برد. 
سیستمی به نام Autolog برای قسمت چندنفره‌ی بازی نيز در نظر گرفته است که در E3 مانور زیادی روی آن شد. در این سیستم گزینه‌های Photos ،NFS Feed ،NFS Friends ،Career ،Autolog Recommends، NFS News و NFS Store وجود دارد. بازیکنان در این سیستم می‌توانند از تمامی اخبار و مسابقاتی که برگزار شده است و یا در حال برگزاری است و یا اینکه کسی رکوردشان را زده است با خبر شوند و مثلاً کسی که از همه بیشتر تحت تعقیب است را ببیند و به دستگیری آن بشتابند تا امتیاز بیشتری بگیرند و درجه‌ی خود را بالا ببرند. البته امتیاز گرفتن و ترقی برای پلیس‌ها و مسابقه دهنده‌ها متفاوت است. قسمت Autolog Recommends به شما شرکت در بعضی از مسابقات را پیشنهاد می‌کند. همچنین در قسمت Photos افراد می‌توانند عکس واقعی خودشان را بگذارند. 
قسمت چندنفره تا 8 نفر را پشتیبانی می‌کند که با ترکیب‌های مختلف می‌توانند به مسابقه بپردازند؛ مثلاً 5 نفر پلیس باشند و سه نفر فراری. در کل به نظر میرسد سازندگان روی قسمت چند نفره زیاد کار کردند تا با پتانسیل بازی و جذابیت آن بتوانند این بازی را یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره، مخصوصاً در سبک رانندگی کنند.
فعلاً تمام ویدیو‌ها فقط تعقیب و گریز در این بازی را به نمایش گذاشتند که همگی برای بخش چندنفره‌ی بازی بود ولی در منوی بازی برای قسمت تک نفره‌ی بازی برای پلیس چهار گزینه‌ی Career، Patrol، Interceptor و Pursuit Race و برای مسابقه دهنده چهار گزینه Rap Sheet، Cruise، Race Pursuit و Interceptor دیده شده است که سازندگان هنوز توضیحی درباره‌ی آنها نداده‌اند.


از لحاظ گرافیکی بازی در سطح قابل قبولی نشان می‌دهد: پس زمینه‌های بسیار زیبا و پویا، رنگ آمیزی خوب محیط، شبیه سازی ظاهری خوب از خودرو‌ها و فیزیک خوب بازی، البته در یکی از ویدیو‌های بازی که یک Bugatti Veyron16.4 به دنبال Koenigsegg CCX است در پایان که Koenigsegg CCX خراب می‌شود یک باگ گرافیکی دیده شده است که به گفته‌ی سازندگان بازی در زمان عرضه، بازی گرافیک بهتر و باگ‌های کمتری خواهد داشت. تا حالا به جز دو خودروی ذکر شده خودرو‌های دیگری همچون Ford Shelby GT500 و Pagani Zonda Cinque و Lamborghini Reventon حضورشان در بازی تایید شده است. از لحاظ صداگذاری نیز بازی به نظر خوب می‌آید، صداهای بیسیم پلیس، برخورد ماشین‌ها و همچنین موتور خودرو‌ها همگی خوب به نظر می‌رسند.
بازی در 16 نوامبر امسال در آمریکا و در 19 نوامبر در اروپا بر روی سه پلتفورم X360 ،PS3 و PC عرضه می‌شود. همچنین نسخه‌ای از این بازی برای کنسول Wii توسط شرکت Exient در حال تهیه است. حال باید تا تاریخ عرضه منتظر ماند تا ببینیم که آیا این سری دوباره به اوج خود باز می‌گردد یا بازهم با بازی ضعیفی روبرو هستیم که فقط توسط EA تبلیغات خوبی روی آن انجام شده است. 

منبع http://www.m726.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب